//Nazihah Yussof



Music To My Heart

Wednesday 2 November 2011 | 04:41 | 0 comments
ASSALAMMUALAIKUM
Erm,,lagi bape hari je aku nak SPM,huh,,serabut otak,,untung lah siapa tak amik,,masalah lagi,fikir belajar lgi,sekarang ny la,rase mase tu,betul-betul berharga(time ny jela kan kau E).
*APEPUNTAKBULEH*
Are you ready for the next round
sekarang nie aku kene focus kan kat subject MT,SN,BI,BM,SJ,,boleh tak boleh je kan,so aku kene usaha lebih ckit,,supaya aku dapat score subject2 tu,doa kan aku berjaya ye  sayang!!.erm,,pas ny kurang kan bermain,,,FACEBOOK,BLOGER,MESEJ,or pape lah,nanti bile dah abes SPM,baru lah boleh enjoy and rilex sikit,,2 pon sekejap je,maybe pertengahan bulan SATU,aku pergi PLKN,,sape nak tolonag ayah kat kedai nanti,harap kan adeq aku,,hampeh,pemalas bab panda!,
oke..stop cerita pasal SpM,n pLkN ny,

start
aku menyampah lah,ade je orang tue gatal kat mane-mane,,geli aku nyah,da tue tapi perasaan macam mude,nak je aku cakap^HOI ORANG TUA,KENAPE GATAL SANGAT HA?,KAU INGAT KAU COOL SANGAT KE,SADO LAH ADE ANAK BINI KAT RUMAH^
tapi setakat ny,aku tak penah lagi cakap cam 2,taku hati tersinggung,maklum lah,orang tua,dah lah tue,gatal,hodoh,bodoh pulak tu,,kesian kau situe,,(kurang ajo tak ayat aku),,,ape yang aku type ny,aku aju kan kepada 3 orang tue,yang selalu datang kedai aku,,,
pernah satu hari tu,ade orang tua ny,datang kat kedai aku,,tengok aku je,senyum,tengok aku je senyum,dan bergitu lah seterusnya.mule-mule aku anggap biase je,,so tak kisah lah,aku pk,maybe dy sejuk tengok aku yang rajin ny,,hehheh,,dah dekat setahun,,senyum je kat aku,(HEY ORANG TUE,APA KAU FIKIR SENYUMAN MU ITU MENGODA AKU KAH),,asyik senyum je,,aku yang penat,,bla.bla.bla.bla,,
ade satu hari tu,aku penat giler vavi,bapak aku soh datang kedai,so aku pergi la,kebetulan ade oarang tue tu kat kedai,dy tengok aku atas bawah,*buat muke mintak penampo*,
then aku pergi depan dy,,aku cakap macam ginii
#kau pahal tengok aku atas bawah,kau ingat pandangan kau tu mengode ke#
situe gayut tu,tgk aku dy cakap ape,,so aku cakap kat dy macam ny,
#tak payah ar nak tengok sangat kan#
situe tu,pergi cakap kat bapak aku,dy ingat bapak aku nak marah aku,tapi dy silap,sebaliknyer,bapak aku suke dengan tindakan aku itu,
dy cakap macam gini kat bapak aku,,,
#kau tengok mat,aku tengok anak kau pon salah,ade ke dy marah aku,#
then aku terus cakap macam ny,,
#tak payah tengok aku lah,kau tengok aku buat ape,,tak payah tngok lah,law bole tak payah jeling sikit pon,#,,
situe 2 cakap je aku potong,,sampai terdiam dia,,last2 dy segan sendiri,padan kau oarang tue,,
tindakan dan perbuatan aku tu,memang kurang ajo,,
betol tak???
tapi aku kisah ape,sape soh dy tengok aku,law sekali tak ape,ny dh berkali2,,sape tak rimas kan,muke law cam aaron aziz ke,ady putra ke,johan ashari ke,xpe la jugak,ny muke macam sial,rambut panjang,dah beruban,seluar tinggi,hari2 pakai baju yang same,,geli mak nyah,,
penah sekali 2,,ade sorang pakcik ny tanye situe ny,,abu(*bukan name sebenar*)
pakcik:nak g mane abu ptg2 ny,g kebun ke,,
situe bodo(abu):tak lah,ape lagi,cari BOHSIA la,nak wat main,,
pakcik:.. . .  ??.!@#$^&*blur.

erm,,,,,,ape lah,,ape nak jadi,kau kan dah tue,tapi tak sado diri ke,dah tue2 cakap nak maen BOHSIA,ape kau tak malu,rumah kate pergi,kubur kata mari-mari..malu lah cakap macam gitu kat  depan orng tue,hj2,aku yang mendengar pon geli,ape lagi orang laen kan,,so,,renung2 kan lah,tak ade niat nak kurang ajo,tapi diri kau yang membuat kan orang sekeliling kurang ajo ngan kau,,dah berkali2 denagr kau cakap mcam 2,,ape kau tak malu mke setan,hahhaahahha,,,,so,,,aku nak cakap,orang tue 2 memang gatal

(cerita ini hanyalah pengalaman semata-mata,tiade kene mengana dengan orang tua yang lain nyer,,hahaha)

saye manusia biase,
yang tak penah lari dr kesilapan
mohon maaf jika terksar bhase
dan terlanjur kata,harap maklum,
<3,tengss you all <3


sayasayangawakketatketatsayacintaawksangatsangatiloveyoumydearmuahmuahmua

Older Post | Newer Post