//Nazihah Yussof



Music To My Heart

Monday 7 May 2012 | 09:43 | 0 comments



afiq hazim,,,saya sayang awak,apa pun perkara yang berlaku awak still sabar dengan saya..banyak kali kita putus,awak masih terima saya,,baik nya hati awak?.tapi hanya saya yang bodoh,tak npak kasih sayang awak..saya wat endah tak endah je,,saya tak nampak yang awak sayang kat saya,,bodoh nya saya time tu??,,,bie,,sumpah atas nama Allah,,saya sayang sangat kat bie..saya tak nak kehilangan bie,,sumpah bie,,saya saayang!!,,
setiap detik bersama bie sangat bermakna buat syg,,akan syg ingat setiap saat bersama bie,,,macam2 perkara  yang kite lalui ,,tapi kite still bersama kan,,/,,bie cam ne law bie jauh dengan sayang nanti,setiap masa kite asyik berkepit je kan?..mesty susah nak lupa kan setiap perkara yang kita lalui bersama,,bie,,syg sayang sangat kat bie,syg perlukan bie dalam hidup sayang,,bie dah bagi sayang rasa apa tu cinta,jujur,percaya.sayang,,b yang banyak ajr sayang,,tak mungkin sayang dapat lupa kan cam tu je,,syg cinta kan bie,,saya arap b jangan tinggal kan saya,,nanti dah belajar t,jangan lupa kan saya ye,,t saya tgu bie mcg..tepon,,t law cuti jangan lupa jumpa sayang,,berat hati ny nak lepas kan bie,,tapi terpaksa,,saya percaya kan bie,,sayang tgu bie,,,saya penah cakap kat bie kan,,so,,i hope b tak lupa kan segala2 yang sy perna cakap kat bie ,,,terlalu banyak kenangan dengan bie..kenangan yang tak pernah sy lalui,b dah bagi,,gembira,sedey,sume dengan bie,,bie ingat tak masa saya sakit dulu,,bie jage sy,,cume Allh je tau,betapa sakit nyer masa tu,,tapi ada bie,,saya sy kuat,,tiap masa bie dengan saya,,gembira sangat bie,,,,sayang tak akan lupa semua tu,,saya sayang kan bie,,bie pelengkap hidup sayang,,sayang akan tggu bie sampai bile2,,<3

Older Post | Newer Post