//Nazihah Yussof



Music To My Heart

Wednesday 9 May 2012 | 08:15 | 0 comments


terlampau banyak perkara yang kita lalui,,tak mudah untuk dilupakan,,selagi hayat dikandung badan ni,,setiap masa dihabiskan bersama dia,suka,duka, kita lalui bersama..hati terlalu mencintai dia,,tak boleh berjauhan walaupun sekejap,,macam mana jika satu hari nanti dia pergi dari hidup ini?..lemah,tak bersemangat untuk lalui hari-hari yang mendatang,,..cinta ini terlalu kuat!,,banyak halangan yang berlaku,,tapi hati masih tetap bertahan,demi orang tersayang aku sanggup berkorban untuk nya,,hanya Allah saja yang tau,betapa sayang nya aku pada dy,,ianya tak boleh diungkap dengan kata-kata,,sukar dilihat melalui hati..cinta aku hanya untuk kau,kau terlalu bermakna bg aku,,sumpah,demi Allah,,aku sayang kat kau,setiap hari menagis kerana terlalu sayang kan kau,,setiap perkataan sayang yang keluar dari mulut kau,memberi aku sejuta makna,,aku tak sanggup kehilangan kau,,kau telah mengajar aku, erti sayang,setia,jujur,,tak mungkin akan aku lupakan begitu saja,kau hidup aku,,you're my soul!!,,,i need you,,i love you,,you're my heart!!!..
(mohamad afiq hazim bin mohamad rosli)

Older Post | Newer Post