//Nazihah Yussof



Music To My Heart

Friday, 29 June 2012 | 07:15 | 0 comments


sumpah hati aku sakit sangat sekarang nie,,aku sayang kan dia Ya Allah,,tp  nape dia petikai kan sayang aku,,,aku terlalu sayan kan dia,,terlaluuuu,,sakit hati ini,,baek buruk dia,,aku tetap terima dia,,aku cinta kan dia,,dia lagi berharga dari nyawa aku,,aku sanggup korban kan nyawa aku demi dia,,aku nak tengok dia bhagia,,bia aku sakit sekali pun,,aku tak kisah,,kegembiraan aku adalah dia,,walaupun hati aku sakit,,,aku terima ,,Allah,,kuat kan lah hamba mu ini,,,,lapang kan lah aku tok menerima segala keputusan diaa,,,dia cakap hati dia dah tak ada tok aku,,,sakit tok aku menerima keputusan tu,,,,,aku lemah,,aku tak berdaya ,,

YA Allah,,kalau dia bukan milik ku lagi,,aku redha!,,mungkin pahit tok aku telan ,, tapi aku terpaksa,mungkin kerna aku bukan lah seorang gadis yang sempurna toknya,,aku tak layak tok terus berada dihati nyaa,,, aku patut sadar sejak dulu lagi,,aku harus akur,,cukup sakit tok aku terima semua ny,,kuat kan lah aku,,,aku tak akan pernah berhenti mencintai dia,,kerana dia adalah insan yang paling berharga tok aku,,segala pekara yang berlaku,kita lalui bersama,,tak mudah aku lupakan semua tu,,biar lah kenangan kita,pergi bersama nyawa aku,,biar tehapus segala2 nya tentang kitaa,,hati aku rasa macam nak pecah tiap kali aku pikir,,hari2 mendatang tanpa dia,,,aku tak sangguppp!!

bie suka makan begedill,,minum air epal susu,,carrot susu,,tak mungkin syg lupa,,kita main kejar2,,,kelakar,,syg rindu time tu bie,,syg beli kan b baju,,baju kita sama,,b wana pink,,syg wana hijau taik lembu,,,hehe,,kita pakai sama2,,sweet sangat,,,b panggil syg gemuk,,syg panggil b buncit,,,,b panggil syg cinta ,,syg panggil b hati,,,

Older Post